Tijdens de post-bachelorcursus Neuromarketing van Hogeschool Utrecht staan we uitgebreid stil bij de ethische aspecten. Je leert hoe neuromarketing werkt en gaat dieper in op interessante nieuwe mogelijkheden van deze vorm van marketing.
Naam leeractivieit
Neuromarketing
Doelgroep
Communicatie- of marketingprofessionals.
Korte omschrijving
“Wat gebeurt er in het hoofd van een consument wanneer hij of zij een keuze maakt? Deze vraag staat centraal bij neuromarketing, een vorm van marketing waarbij je gebruik maakt van kennis die is opgedaan uit hersenonderzoek. Is het onethisch om deze kennis voor marketingdoeleinden te gebruiken, of laat je juist kansen liggen als je het niet doet? Tijdens de post-bachelorcursus Neuromarketing van Hogeschool Utrecht staan we uitgebreid stil bij de ethische aspecten. Je leert hoe neuromarketing werkt en gaat dieper in op interessante nieuwe mogelijkheden van deze vorm van marketing.”
Aanbieder
Hogeschool Utrecht
Website
https://www.werkenstudie.hu.nl/totaalaanbod/Neuromarketing
Studiebelasting
6 dagdelen
Opleidingsniveau
HBO, Cursus
Kosten bij open inschrijving
1295 euro
Incompany mogelijk
-
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.