Op dinsdag 20 juni geeft prof. Peeter Verlegh om 12.30 uur een lezing over Word of Mouth (interpersoonlijke communicatie) bij het ministerie van VWS. Door interpersoonlijke communicatie te bevorderen, kan een boodschap beter aankomen bij de doelgroep. Peeter zal in zijn lezing uitleggen hoe dit precies werkt en waarom Word of Mouth zo krachtig is.
Deze BIN NL-lezing wordt georganiseerd door het ministerie van VWS. Het betreft een fysieke bijeenkomst en er worden geen opnamen gemaakt.
Spreker
Prof. dr. ir. Peeter Verlegh is Hoogleraar Marketing aan de Vrije Universiteit. Hij doet onderzoek naar merken, advertising en consumentengedrag en werkt daarvoor samen met andere wetenschappers, en met bedrijven als Validators, Energize, en NS Internationaal, en met de overheid (Dienst Publiek en Communicatie). Daarnaast doceert hij branding en advertising aan de Vrije Universiteit verzorgde workshops en seminars over deze onderwerpen bij verschillende internationale universiteiten (o.a. ESADE Barcelona, Prague School of Economics, Skolkovo Business School Moscow, en University of Colorado-Boulder), maar ook bij organisaties als Campina, KPN, VODW, We Fashion, en het Amstelland Ziekenhuis. Zijn onderzoek werd gepubliceerd in wetenschappelijke tijdschriften als Journal of Consumer Psychology, Journal of Consumer Research, Journal of the Academy of Marketing Science, Journal of Interactive Marketing, en International Journal of Research in Marketing.
Praktische informatie
- De lezing vindt plaats in de Muzenzaal 1-2 B 04.40, Parnassusplein 5 in Den Haag.
- Vanaf 12.00 uur is er lunch. De lezing duurt van 12.30-13.15 uur.
- Het is niet meer mogelijk om je via het aanmeldformulier aan te melden. Wel kun je per e-mail contact opnemen met Joline van de Rijt en bij haar verifiëren of er misschien nog een plek vrij is gekomen.
- Heb je vragen over de organisatie? Stel deze dan per mail aan Manoe Mesters (binnl@minezk.nl).